
Levensloopbegeleiding bij autisme – Gastblog door Wilco van het Hul
Mijn naam is Wilco, bouwjaar 1981 en ik woon met mijn vrouw en twee katten in Arnhem. Ik werk als softwaretester bij een zorgverzekeraar. In 2013 kreeg ik mijn diagnose, nadat ik na een zelfdiagnose onderzoek heb laten doen. Voor de nodige rust en balans beoefen ik yoga en meditatie. Daarnaast ga ik graag naar de bioscoop of een café en houd ik van reizen. Ik heb zelf ook een blog: Autisme met Wilco. Jarenlang




